Tweede visdag team 2 - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Rick Zuidwijk - WaarBenJij.nu Tweede visdag team 2 - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Rick Zuidwijk - WaarBenJij.nu

Tweede visdag team 2

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

07 April 2014 | Noorwegen, Hasvik

Vandaag maandag zijn we om 9:00 vertrokken om opnieuw een poging te wagen om grote gullen te vangen. Ik kan er kort over zijn. Deze poging is niet gelukt. In het totaal waren er 7 maatse vissen gevangen met Kees van de zonnebloem boot als topper. Hij ving een gulletje van rond de 15 kilo. Toen we in de haven terug keerde waren Tsjechen die hier ook vissen ook net binnen. Zei wisten wel bakken vol mega Skrei kabeljauw te vangen. Na navraag bleek dat zei veel verder de zee op gaan als wij. Ruim een uur varen , terwijl op een half uur zitten. Morgen gaan we zeker proberen om ook daar te vissen mits het weer het toe laat. Team twee heeft in het totaal de meeste vissen gevangen. En ook nog de grootste. Team doet goed zijn best en blijven op de voet volgen. Ik zelf heb vandaag niet een visje weten te vangen. En nadat ik de bakken vol vis van de Tsjechen zag was ik we even helemaal van slag. Voel me vandaag een prutser op Skreihunting gebied. Maar al doende leert men.

  • 07 April 2014 - 16:54

    Rob:

    Jammer Rick, maar jou kennende ga je gewoon door tot het gaatje ! Gewoon info blijven melken van die Tsjechen en gaan !! In Frankrijk was je ook nooit te stuiten dus nu ook niet, toch ??
    Succes in ieder geval en blijf lekker vissen .

  • 07 April 2014 - 17:25

    Rick Zuidwijk:

    Ik zal strijden tot ik er bij neer val Rob. Ik geloof er nog heilig in dat het goed gaat komen.

  • 07 April 2014 - 22:04

    Aj Zuidwijk:

    Er zijn altijd mensen die het beter kunnen, moet je niet om treuren, jou tijd komt ook met de grootste en zwaarste kabeljauw, voordat je naar huis.
    succes verder en veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 31 Maart 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 5914

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 16 April 2014

Sov zeevissen team 2 Noorwegen verslag

Landen bezocht: