Tweede avond Hasvik , Noorwegen - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Rick Zuidwijk - WaarBenJij.nu Tweede avond Hasvik , Noorwegen - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Rick Zuidwijk - WaarBenJij.nu

Tweede avond Hasvik , Noorwegen

Door: Rick.

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 April 2014 | Noorwegen, Hasvik

Zojuist is team 1 vertrokken nadat ze bij ons het avondmaal weg gewerkt hadden. Sperziebonen , snijbonen met ham, varkenshaas met pepersaus, aardappels en komkommer salade. En als toetje een heerlijk taart, koffie en een afzakkertje. Wederom niet kunnen vissen vanwege de harde storm. We alle spullen in de bootjes gedaan, want morgen ziet het er goed uit. De bedoeling is dat we om 05:30 de zee op gaan om de Skrei kabeljauw het leven zuurste maken. Vandaag hebben Ed en Dennis kleine koolvisje gevangen in de haven. Om toch het gevoel te houden. Nu zijn de kaarters onder ons een klaverjasje aan het leggen. En Theo en ik zitten ff op internet. We gaan vroeg het mandje in. Lekker dromen van dikke biggen.

• 05 April 2014 - 20:19

Wmensen:

Hoop dat jullie morgen wel kunnen vissen en de zo verwachten dames kunnen vangen